Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Prélude Könyvesbolt Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

  • A Webáruház címe: www.lalibrairiefrancaise.hu
  • A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
  • Cégnév: MTB Retail Kft.(Prélude Könyvesbolt üzemeltetője)
  • Székhely címe: H–1064 Budapest, Izabella u. 70. fsz. 1.
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-418187
  • Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Statisztikai számjel: 32324459-4761-113-01
  • Adószám: 32324459-2-42 (HU32324459)
  • Banki adatok:

K&H Bank Zrt.

Bankszámla tulajdonosa: MTB Retail Korlátolt Felelősségű Társaság

Bankszámlaszám (HUF): 10400188-50527084-71511002

Bankszámlaszám (EURO): HU68 1040 0188 5052 7084 7151 1019/ SWIFT / BIC : CIBHHUHB

  • Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 1011 Budapest – Fő utca 17.

Telefon: +361 308 52 85 (normál díjszabású)

E-mail: info@lalibrairiefrancaise.hu

Nyitva tartása:

Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek: 10 - 19

Szombat: 10 – 14

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés lépései:

 

  1. Regisztráció:
    1. Regisztrálni a képernyő jobb felső sarkában található "Regisztráció" gombra kattintva lehet, személyes adatatok (név, e-mail cím) megadásával. A sikeres regisztrációról visszaigazoló e-mailben kap értesítést, és a benne szereplő linkre kattintva tudja véglegesíteni fiókját.
    2. Ha nem kapja meg az e-mailt: Normális esetben a regisztrációs e-mailt szinte azonnal, vagy legkésőbb fél órán belül meg kell kapnia. Ha az email nem érkezik meg, kérjük, először ellenőrizze, hogy biztosan helyesen adta-e meg a címet. Ellenőrizze, hogy más címről tud-e levelet fogadni, lehet, hogy a postafiókja megtelt; illetve elképzelhető, hogy a regisztrációs levelünk a Spam / Promóciók mappába került. Ha segítségre van szüksége, hívja ügyfélszolgálatunkat.
  2. A kosár használata
    1. A terméket két helyen is kosárba rakhatja: először a terméklistánál, illetve az adott termék lapján, ahol részletes információkat is találhat az adott termékről. Az alapértelmezett beállítás 1 db.
    2. Először írja be a kívánt mennyiséget, majd kattintson a "Kosárba" gombra. Amennyiben a termék sikeresen kosárba került, úgy kap róla visszajelzést.
    3. A kosár aktuális tartalmát megtekintheti a felső jobb oldali "Kosár" ikonra kattintva, ahol módosíthatja is azt. A termék neve mellett "Eltávolítás" gombbal törölhet, illetve ha mégis szeretne változtatni a mennyiségen, írja be a kívánt mennyiséget a mennyiség rubrikába, majd nyomja meg a "Kosár frissítése" gombot. Ugyanitt megtalálja, hogy hány termék található a kosárban, illetve összesen hány Ft értékben találhatók termékek.
    4. A kosárhoz egészen addig bármikor hozzáadhat termékeket, míg el nem jut a fizetésig. Fizetéskor már nem módosíthat, ugyanakkor ellenőrizheti - illetve visszavonhatja rendelését.
    5. Amennyiben kiválasztott minden szükséges terméket, illetve a megfelelő mennyiségeket, a jobb oldalt található "Fizetés" gombra kattintva tudja befejezni a vásárlást.
  3. A fizetés
    1. Amennyiben még nem jelentkezett be, a vásárlás véglegesítéséhez be kell jelentkezni (ahhoz, hogy be tudjon jelentkezni, regisztráció szükséges).
    2. Megtekintheti a rendelés részleteit
    3. Meg kell adnia a számlázási - illetve a szállítási adatokat.
    4. Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, kérjük, adja meg a számát, így kedvezménye érvényesítésre kerül.
    5. A „vissza” gombbal lehet vissza menni az előző oldalra
  4. A szállítási lehetőségek
    1. Belföldi szállítási cím
      1. GLS Futárszolgálat:

15.000.- forint számlaérték felett a szállítás Budapestre és vidékre egyaránt ingyenes. 15.000.- forint számlaérték alatt 2000.- forintba kerül a házhoz szállítás egész Magyarország területén. A csomagokat a rendelés kifizetése után (48 óra) feladjuk.

  1. Személyes átvétel:

Prélude Könyvesbolt (1011 Budapest Fő utca 17. - Francia Intézet földszintjén.)

A könyve(ke)t egy hónapig tartjuk névre szólóan félretéve.

  1. Külföldi szállítási cím
    1. DPD Hungary

4 500.- forintba kerül a házhoz szállítás külföldre. A csomagokat a rendelés kifizetése után (48 óra) feladjuk.

  1. A rendelés ellenőrzése és fizetési mód kiválasztása
    1. A fizetési mód kiválasztása előtt ellenőrizheti a rendelését, illetve a megadott számlázási és szállítási címeket
    2. Fizetési mód kiválasztása
      1. Banki átutalás (Bankszámla tulajdonosa: MTB Retail Kft. – Bankszámlaszám: 10400188-50527084-71511002, K&H Bank Zrt.)
      2. Bankkártya:
  • Mastercard/Maestro bankkártyák,
  • VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák,
  • internetes használatra alkalmas webkártyák
    • Személyes fizetés a könyvesboltban
  • Készpénz (Forint)
  • Bankkártya (Mastercard/Maestro, VISA et VISA Electron)
    1. A Rendelés leadása az utolsó lépés, amit meg kell tennie, itt el kell fogadnia az Általános szerződési feltételeket, illetve az Adatvédelmi szabályzatot, majd a "Megrendelés leadása" gombra kattintva véglegesítheti rendelését.
  1. Fizetés
    1. Bankkártya:

Ha a vevő a bankkártyás fizetést választja, átkerül a K&H Bank Zrt.biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez meg kell adnia kártyaadatait. A vevő a fizetést követően visszatér a www.lalibrairiefrancaise.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a www.lalibrairiefrancaise.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Webáruházunk a K&H Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Prélude Könyvesbolt a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a K&H Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Prélude Könyvesbolt nem értesül, azokat csak a K&H Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a www.lalibrairiefrancaise.hu oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a K&H Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

  1. Átutalás

Bankszámla tulajdonosa: MTB Retail Kft

Bankszámlaszám: 10400188-50527084-71511002, K&H Bank Zrt.

Közleményben a rendelés számát vagy a számla számét kell írni

  1. Boltban fizetés
    1. Készpénz (Forint)
    2. Bankkártya (Mastercard/Maestro, VISA et VISA Electron)

Sikeres rendelés esetén 12 órán belül kap egy e-mailt, amelyben megtalálja a rendelés részletes adatait, illetve a további tudnivalókat.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

 

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Web áruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Web áruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Web áruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

 

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

 

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak.

 

Kiszállítás, személyes átvétel

 

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

 

Lehetséges fizetési módok

 

  1. Banki átutalás (Bankszámla tulajdonosa: MTB Retail Kft – Bankszámlaszám: 10400188-50527084-71511002, K&H Bank Zrt.): rendelését az átutalás megérkezését követően 48 órán belül elküldjük a GLS Csomag Logisztikai Kft-vel.
  2. Bankkártya: rendelését a K&H Bank által küldött befizetés igazolás megérkezését követően 48 órán belül elküldjük a GLS Csomag Logisztikai Kft-vel.
    1. Mastercard/Maestro bankkártyák,
    2. VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák,
    3. internetes használatra alkalmas webkártyák.
  3. Személyes befizetés a Prélude könyvesboltban (rendeléseket egy hónapig félretesszük).
    1. Készpénz (Forint)
    2. Bankkártya (Mastercard/Maestro, VISA et VISA Electron)

 

Elállási / Felmondási nyilatkozatminta

 

Szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén az alábbi nyilatkozatmintát (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. melléklet) használhatja:

Címzett:   MTB Retail Kft (Prélude könyvesbolt)

1011 Budapest Fő utca 17.

Tel: +36 1 308 5285

E-mail: info@lalibrairiefrancaise.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése (pl. könyv címe és EAN száma)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A megfelelő jelölendő

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

  

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a vevő a kellékszavatossági jogával?

A vevő a MTB Retail Kft.(Prélude könyvesbolt) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg a vevőt a kellékszavatossági igénye alapján?

A vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

A vevő kérhet cserét, kivéve, ha annak teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha nem kért cserét, illetve nem kérhette, úgy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti a vevő kellékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl a vásárló a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt termék esetén a határidő két hét.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vevő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a MTB Retail Kft.(Prélude könyvesbolt) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a vevő már köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vevő – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg a vevőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék cseréjét kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti a vevő termékszavatossági igényét?

A vevő termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vevőnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

 

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (MTB Retail Kft.– Prélude Könyvesbolt 1011 Budapest Fő utca 17.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

  1. a vásárló nevét, címét,
  2. a termék megnevezését, vételárát,
  3. a vásárlás időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
  7. a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

  1. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (MTB Retail Kft.– Prélude Könyvesbolt 1011 Budapest Fő utca 17.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@lalibrairiefrancaise.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  1. a vásárló nevét, címét,
  2. a termék megnevezését, vételárát,
  3. a vásárlás időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.


En poursuivant la navigation sur le site, vous acceptez le dépôt de cookies et autres tags pour vous proposer des services et offres adaptés, des fonctions de partage vers les réseaux sociaux, permettre la personnalisation du contenu du site et analyser l’audience du site internet. Aucunes informations ne sera partagée avec des partenaires de Librairie Prélude – Budapest.

Nyilatkozzon a sütikről